środa, 9 lipca 2014

Małe też piękne

Pewnie jeszcze tego nie wiecie, bo Wam o tym nie mówiłam, ale poza robieniem kartek lubię też robić zdjęcia - szczególnie przyrody, a jeszcze bardziej szczególnie te makro. Kiedyś częściej pstrykałam fotki, bo i czasu i okazji do spotkań z naturą było więcej. Teraz pochłonęły mnie inne zajęcia, ale że mam wakacje, to i na chwilę relaksu z aparatem wśród roślin mogę sobie pozwolić. 

Biorę aparat. Jeden obiektyw już wpięty w body, drugi też zabieram ze sobą. Z takim wyposażeniem wychodzę z domu, by poszukać piękna w niezbyt zadbanym ogrodzie. Zaczynam spacer. Przyglądam się mijanym roślinom, zwracając uwagę na ich kolory, kształty, faktury. Szukam intrygujących detali, ciekawych połączeń, urzekających momentów. Piękne są nie tylko rośliny jako całość, lecz również ich detale, a także życie toczące się wśród liści, igieł czy kwiatów. Spójrzcie sami - czy róża z pierwszego zdjęcia nie wygląda wspaniale z takim eleganckim, metalicznym środkiem? ;) 







Nawet taka, zdawałoby się, paskudna ropucha ma w sobie nieco piękna. Popatrzcie, jakie ma świetne oczy! I jaką ciekawą strukturę i kolorystykę ma jej skóra. Dopiero na zdjęciu zauważyłam ten szaro-biały pas od oka aż po udko.


7 komentarzy:

  1. Też mam czasem takie napady. :D Fajowe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czasem chwytam aparat i wpadam w szał robienia zdjęć :) Lubię bardzo. Marzy mi się lepszy sprzęt ale na razie inne wydatki maja pierwszeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia:) miałam taki etap w życiu i żałuję, że już na to wszystko nie mam czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzenie z aparatem to najlepsze co może być :D a ja się zakochałam w drugim zdjęciu ;D boski ten konik polny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super macro fotki. Może jednak nie zmieniaj sprzętu :) podobno umiejętności i dobre oko to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te zdjęcia i nawet ropucha jakaś taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne robisz te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...