sobota, 9 sierpnia 2014

Raz na różowo

Tydzień zaczął mi się na luzie, ale potem nabrał już - normalnego ostatnio - zawrotnego tempa i tak szybko mi przeleciał, że nawet nie zauważyłam, że tak dawno mnie tu nie było. Przeglądałam sobie moje fotki roślin, w poszukiwaniu czegoś ciekawego do powieszenia na ścianie i wpadłam na pomysł pokazywania ich Wam w kategoriach kolorystycznych :) I dziś na pierwszy rzut, jako kolor przewodni idzie bardzo kobiecy róż. Zarówno w bardzo delikatnym wydaniu, jak i w nieco bardziej drapieżnym. Może nie są to jakieś szałowe zdjęcia, ale ja je lubię, to może i Wasze oczy będą cieszyć :)







4 komentarze:

  1. Zdecydowanie urocze! ;) Niesamowita atmosfera panuje na Twoich zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) A ostatnio coraz bardziej lubię różowy (ale nie ten cukierkowy ;))...

    OdpowiedzUsuń
  3. astry nieustająco mnie zachwycają swoją gamą kolorów,
    piękne zdjęcia, uwielbiam tryb makro :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...