niedziela, 1 listopada 2015

Energetyczny czy eteryczny?

Ten, kto uważnie śledzi mojego bloga, wie, że lubię robić zdjęcia przyrody, a szczególnie zdjęcia makro. Niewiele ich było do tej pory na blogu, bo bardziej skupiałam się tu na scrapbookingu, a fotografię traktowałam jako małe hobby poza tematem. Jednak ostatnio fotografia staje się dla mnie coraz ważniejsza i coraz bardziej zagłębiam się w temat. Zakochuję się także w fotografowaniu ludzi i myślę, że niedługo będę mogła Wam coś pokazać też w tym temacie :) 
A tymczasem, dziś wrzucam zdjęcia maków. 

Jeden żywiołowy, energetyczny; drugi delikatny, eteryczny. 




Który Wam się bardziej podoba? :)




1 komentarz:

  1. jak to poza tematem? fotki to jedna z ważniejszych rzeczy w scrapbookingu przecież :D ja dzięki niemu rozwijam swoje umiejętności ;)
    ale fajnie, że dzielisz się tu swoimi fotografiami :) świetne są :) szczególnie ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...