środa, 11 listopada 2015

Zdjęcia kwiatów - ale jakich??

Zdjęcia kwiatów robię już od dobrych kilku lat. W zasadzie, to nawet nie pamiętam, kiedy się to zaczęło. Ponieważ to była do niedawna moja główna zajawka fotograficzna, to trochę mi się tych zdjęć na dysku nazbierało i właśnie jestem w trakcie porządków. I trafiłam na takie 2 zdjęcia: 


Pojęcia nie mam, jak nazywają się te kwiatki, a dobrze byłoby wiedzieć, co się ma na zdjęciach ;)

Jeśli ktoś z Was rozpoznaje te kwiatuszki, to będę wdzięczna za ich nazwę :)
Czy to są w ogóle takie same kwiatki, czy dwa różne?

Pozdrawiam i wypoczywajcie słodko w ten wolny dzień :)

3 komentarze:

  1. Ja się na kwiatkach nie znam - rozpoznaję głównie róże i tulipany :D Ale zdjęcia są przepiękne :D A kwiaty to wspaniali modele ;D też zawsze namiętnie fotografuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. ;) Takie magiczne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...