niedziela, 15 maja 2016

Majówka w Baranowie

Nastąpił tu mały zastój, ale spokojnie, już jestem, to tylko taka mała przerwa techniczna, podczas której udało mi się zakupić lepszy sprzęt :) Teraz już z radością i bez niepotrzebnych nerwów mogę pstrykać zdjęcia.  

W słoneczny majowy weekend wybrałam się z rodzinką do Baranowa i tam testowałam sprzęcik :) Wrzucam kilka ujęć z tego dnia :) A niebawem pojawią się tu fotki z mojej pierwszej sesji dziecięcej :)








Jeśli macie jakieś uwagi do zdjęć, to zachęcam do komentowania. Jestem otwarta na konstruktywną krytykę, cały czas się uczę i zawsze można zrobić coś lepiej :)

Pozdrawiam ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...