niedziela, 22 maja 2016

Sesja z siostrami :)

Witajcie :) Dziś mam dla Was zdjęcia z pierwszej konkretnej sesji z moimi kuzynkami :) Bardzo przyjemnie robi mi się takie rodzinne, radosne zdjęcia i mam nadzieję, że będę miała coraz więcej okazji, by wykonywać sesje rodzinne czy dziecięce.

Przekonałam się też, że fotografia dziecięca wymaga sporo cierpliwości, bo dzieci raczej są średnio zainteresowane tym, że ktoś próbuje im zrobić dobre zdjęcie. Czasem wystarczyło wyczekać na dobry moment, a czasem trzeba było zastosować małe przekupstwo ;)

Podczas przygotowywania tych zdjęć uświadomiłam sobie, że taka wspólna sesja z najbliższymi osobami jest wspaniałą pamiątką na lata i razem z narzeczonym zdecydowaliśmy się zrobić sobie wspólną sesję jeszcze przed ślubem. Myślę, że fajnie będzie powiesić sobie w naszym przyszłym domku takie ładne zdjęcie z okresu narzeczeństwa, a obok ze ślubu i sesji poślubnej ;)

A wracając do tematu posta, to zapraszam do oglądnięcia kilku ujęć z sesji siostrzyczek :)

***
















***

A co Wy myślicie o takich sesjach? Czy dla Was to też fajna pamiątka, czy może niepotrzebne wydawanie pieniędzy?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...