środa, 12 października 2016

Maja i Hubert, czyli dzieci co najmniej urocze ;)

W ostatnim czasie zaniedbałam nieco bloga, a to z powodu zmiany stanu cywilnego i przygotowań do tego dotychczas największego wydarzenia w naszym życiu. Na szczęście wszystko poszło gładko, a ja stałam się szczęśliwą Panią Cz. Oswoiłam się już z nową sytuacją, odpoczęłam i z nową energią zabieram się do pracy :)

Dziś chciałam Wam pokazać zdjęcia z ostatniej sesji, gdzie głównymi bohaterami była dwójka dzieci. I to tak kochanych dzieci, że mój Już Mąż stwierdził, że moglibyśmy takie mieć ;) Przedstawiam Wam Maję i Huberta:

























I co, czyż nie są urocze? ^^ 


Na koniec zdradzę jeszcze, że razem z kolegą fotografem pracujemy intensywnie nad czymś nowym i fajnym ;) Szczegóły mam nadzieję niebawem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...