środa, 11 stycznia 2017

Energetyczne siostry

Dawno nie pojawiało się nic nowego, ale już nadrabiam zaległości :) Przedstawiam Wam dzisiaj trzy niezwykle energetyczne siostrzyczki, którym miałam przyjemność zrobić sesję. Dziewczyny są niesamowite, każda ma nie tylko inny kolor włosów, ale też inny charakterek, które razem tworzą mieszankę wybuchową ;) Niezwykle przypadły mi do gustu i do dziś często myślę sobie o tej zgranej trójce.














Uwielbiam robić zdjęcia dzieciom :) Jest to chyba najbardziej wymagający rodzaj sesji, ze względu na dziecięce charakterki, jednak to właśnie te charakterki sprawiają, że nie mogę doczekać się kolejnych sesji ;) Do każdego dziecka trzeba podejść indywidualnie i czasem, to co sobie zaplanuję wcale nie pasuje do charakteru malucha, a wtedy trzeba zmienić plany i szybko przeorganizować scenerię. Sesje z dziećmi zawsze wywołują u mnie uśmiech :)

Marzy mi się sesja u kogoś w domowym zaciszu. Ktoś ma ochotę? (najlepiej okolice Mielca, Dębicy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...