wtorek, 4 kwietnia 2017

Tapeta z kalendarzem - kwiecień 2017

Kwiecień się zaczął, a ja nie miałam pomysłu na kolejną tapetę z kalendarzem (bo chcę kontynuować udostępnianie Wam tapet), ale wczoraj wyszłam do ogrodu, żeby się trochę oderwać od komputera i rzuciła mi się w oczy biedroneczka. Siedziała na - rozwijającym teraz swoje igły - modrzewiu i wyglądała tak pięknie, wiosennie, że od razu pobiegłam po aparat ;) Tym sposobem powstała tapeta kwietniowa z wiosennym motywem.  

I tak jak ostatnio pod obrazkiem macie linki do pobrania tapety w trzech najpopularniejszych rozmiarach, a jeśli ktoś potrzebuje inny rozmiar, to dajcie znać w komentarzach i dodam też taki rozmiar.

1920x1080          1366x768           1280x800



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione opinie :) Każda jest dla mnie bardzo ważna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...